4 Nisan 2014 Cuma

##Kitap Alışverişim Kitapyurdu.com


   

   Kitapyurdu'ndan verdiğim siparişim elime ulaştı. Orhan Pamuk'un Kara Kitap adlı eserini temin edilemedi maalesef. İlk olarak paketlemeye değinmek istiyorum gerçekten fotoğrafta görüldüğü gibi çok güzel paketlemişler. Kitapların hiçbirine zarar gelmemiş. Benim için en hassas konu bu.
  







   Şiparişimin içeriğine gelecek olursak eğer, hepsini çok iyi araştırmalar ve artan bir merakla aldım. Hali hazırda okunmayı bekleyen kitaplarım olmasına karşı başka kitaplar okuma isteğine kapılıp almadan duramıyorum. Kitap alma hastalığı sanırım en tatlı hastalıklardan biri. Sipariş listemde Türk yazarlarımıza ağırlık verdim. Özellikle Nihal Atsız'ın kitaplarını çok merak ediyorum. Fedailerin Kalesi: Alamut'u almamda ise okuduğum Amin Maalouf'un Semerkant'ı etkili oldu. Orhan Kemal, Peyami Safa ve Sabahattin Ali için konuşmaya gerek yok sanırım hepsi usta kalemler. Ayrıca Tolstoy'a giriş için de beğenilen öykü kitabını listeme dahil ettim. Şimdilik yazacaklarım bu kadar umarım bir an önce hepsini bitirim.





   

2 yorum:

  1. Ben Semerkant'ı Alamut Kalesi'nden sonra okumuştum. O yüzden bende Alamut Kalesi'nin yeri daha özeldir. Çok güzel bir kitap iyi okumalar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığımdan beri okumak bir türlü kısmet olmadı. :) 2015 yılı içerisinde inşallah okuyacağım. :) Teşekkür ederim, size de keyifli okumalar. :)

      Sil

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...