3 Ağustos 2014 Pazar

##Kitap Alışverişim-3 D&R İnternet Sitesi


    Dün sabah kendime aldığım bayram hediyelerim geldi. Bir kutu dolu mutluluk. Kim demiş mutluluk gözle görülmez diye. İşte bana bakıp sırıtıyorlar :) Uzun zamandır böyle yüklü bir kitap alışverişi yapmamıştım. D&R yine jet hızıyla beni kendine hayran bıraktı Birde ara ara yaptığı güzel kampanyalar ile cezbetmeyi devam ediyor. Sipariş vermeme sözümü, almak istediğim bir kaç kitapta indirim görünce her kitapsever gibi sözümden caydım ve siparişi verdim. Pişman mıyım? Asla ve asla. Yine olsa yine yaparım. Öğrenci bütçemi kitap alarak batırmakta ısrarım devam ediyor. Durmak yok kitap okumaya devam. :) 

    Evet, neler aldığıma ve niçin aldığımdan bahsetmek istiyorum biraz da. Siparişimde en fazla merak ettiğim kitap Batı Cephesinde Yeni Bir Şey Yok. Savaş filmlerine, savaşın getirdiği psikolojik duruma ilgim vardır ama daha önce hiç I. Dünya Savaşı ile alakalı kitap okumamıştım. Benim için ilk olacak. İkinci merak ettiğim kitap ise Simyacı. Hakkında ya çok övülen eleştiri okudum ya da tamamen abartıldığını söyleyen yazılar okudum. Açıkçası ben de bırakacağı izlenimi merak ediyorum. Son Ada ile takip ettiğim yazarlar arasına giren Zülfü Livaneli'nin Serenad'ı ise içlerinde en çok okumayı istediğim kitap ama önceden kararlaştırdığım okuma sıramı bozmak da istemiyorum. Bakalım hangi taraf galip gelecek. :) Notre Damme'ın Kamburu almamda en büyük etken ise Bir İdam Mahkumunun Son Günü. Kitap beni o kadar çok etkiledi ve Victor ustanın kalemine o kadar hayran kaldım ki hemen sepetime atıverdim. Kosmos ise tamamen evrene karşı duyduğum merak ve fiyatının 7.90 olduğunu görünce sepetime sızıveren bir kitap. Carl Sagan ile bazı konulardaki fikirleriyle çatışacağımı seziyorum ama farklı fikirlere açık olmak, o düşünceleri anlamak, hangi temele dayandığını öğrenmek gerekli. Tabii en başta saygılı olmak gerek. Vaiz 9.90 kampanyasından bulduğum bir polisiye, Hamlet'i ise içinde geçen bir şiirden etkilenip almak istedim. Okuma şenliği için 17.yy kategorisinde okurum. İşte benim yeni kitaplarım bunlar. :)


    Ve gelelim siparişi değerlendirmeye.

Alışveriş Değerlendirmem

Tedarik Süreci: 5/5 Bir iş gününde hepsi tedarik edildi ve kargoya teslim edildi. Hakkını yiyemem. Son bir kaç siparşimde hiç beklemedim.

Paketleme: 4/5 Kitaplar karton kutuya konulmuş, baloncuklu poşet kitaplarını etrafını sarmamış sadece kitapların köşeleri ezilmesin diye  kutu ile kitapların arasındaki boşluğu doldurmak için öylece sıkıştırılmış. Ama yine de kitapların ezilme riski var ancak şansım yaver gitmiş, bir kitabın ucunun kıvrılması ve Notre Damme'ın Kamburu'nun sırtındaki hafif ezilme dışında hasar olmamış. Sanırım kitap adının hakkını vermek istemiş. :) Bazen baloncuklu poşete koyuyorlar, bazen rastgele kutuya atıyorlar. D&R paketlemede standardı yakalaması bence bir çok kitapseveri tatmin edecek. Çünkü eminim benim gibi kitaplarının uçlarının kıvrılmasına takan bir çok okur var.





6 yorum:

  1. carl sagan varsa ben de varım! :)
    Carl Sagan gerçek bir bilim insanıdır, mantıki düşünen, bilimi en basit düzeydeki insana bile ulaştırma amacını şiar edinmiş bilimsel bakış açısıyla olaylara yaklaşan bir kafa adamıdır, önyargınız olmasın bence hiçbir şekilde zira tanıyıp tanıyabileceğiniz en tutarlı ve son derece geniş bir bilgi birikimine sahip önyargısız bilim insanlarından biridir :) bulursanız karanlık bir dünyada bilimin mum ışığını da kesinlikle okuyun ne demek istediğimi çok daha iyi anlatıyor o kitap :) ha bu arada cosmosun belgeseli de var bizzat carl sagan yanı sıra neil degrasse tyson tarafından sunulan versiyonu da var ikisini de izlemenizi tavsiye ederim tabi kitap daha derli toplu ama belgeseller de bir harika:)
    simyacıyı ben beğenmemiştim açıkçası neden bu kadar beğenildiğini hala anlamadım desem yeridir :)
    oo serenad alırım bi dal :) gerçekten muhteşem bir kitaptı:)
    of yine çok konuştum, kitap görünce dayanamıyorum da, hepsi birbirinden güzel kitaplar güle eğlene okuyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Carl Sagan'nın çok büyük bir bilgi birikimine sahip olduğunu biliyorum. Az biraz kitabı inceledim yazdıkları, verdiği bilgiler ve anlatımında belli oluyor. Ama bazı şeyleri, aslında aerodinamik ve denge unsuru olan insanların beş parmağının olmasını tamamen rastlantıya bağlaması bana ilginç eldi. Mühendislik öğrencisi olduğumdan dolayı, mukavemet, aerodinamik ve dengenin yapı ve makineler için ne kadar önemli olduğu biliyorum. O yüzden tamamen rastlantı demesi pek doyurmadı beni. :) Kitaptan sonra belgeseli izlemeyi düşünüyorum. Serenad çok övülen, kurgusuyla herkesi hayran bırakan bir kitap, açıkçası çok merak ediyorum. :) Simyacı ciddi anlamda incelemeye alacağım bir kitap olacak. Kitaba karşı beklentim tamamen nötr. Konuşun ya kitaplar hakkında konuşmak gibisi var mı değil mi ama? :) Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için. :) Size de keyifli okumalar. :)

      Sil
  2. Eve gelen enn güzel kargo
    En mutlu annn:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O anı yaşamak için tekrar tekrar kitap alınır sanki. :) Yeni kitapların kokusunun evi sarması, kapaklarını açıp ilk sayfaları incelemek. Anlayamazsınız. ;) [Kitap okuyanlar tabii ki hariç. :)]

      Sil

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...